Linda Mårtensson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linda Mårtensson - 17 november 2010 22:07

Ikväll red jag och Kristine ut en liten sväng :) Det var så himla härligt, vi travade och galopperade, vi rullade bara på i ett härligt friskt tempo =D Jag behövde nog blåsa igenom mitt huvud lite ;) Har otroligt mkt plugg, seminarier på fredag (historia, upplysning, politiska ideologier mm.), har även en uppsats som måste avslutas i historian och en som jag måste börja på, nästa vecka har vi prov på två kapitel i kemin samt första provet i matte B! Ja, mitt liv består typ av att plugga :P Då är det riktigt skönt att vara ute i stallet och lufta sig =) Något som är mindre skönt är när man sådär vid 6.00 på morgonen blir stämplad av en hästhov med broddar, hände mig imorse...:P Det gjorde väldigt ont.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag och mamma ska faktiskt rida på morgonen imorgon, för jag börjar inte förrän klockan 12.00, wiie =D

nattinatti

Bjuder på en bild från förra vintern, Noell var ganska spinkig ;) Jag längtar efter att klippa henne och ännu mer längtar jag efter att träna :D

Ovido - Quiz & Flashcards