Linda Mårtensson

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Linda Mårtensson - 22 november 2010 21:29

Återigen fick jag hälsa på en mus, två råttor på två dar, fyfarao! :s Bara för att jag är så fruktansvärt rädd för dem...


Idag tog vi en joggingtur på "Bumpa", det gick jättebra, jag satt på en pigg liten filur men tack och lov var hon snäll med mig idag, inga dumheter alls! ;) Men vi tog det väldigt lugnt idag eftersom att det är närmare 15 minus och blåst!!! Vi var bara ute i ca 40 min. Man vill inte anstränga dem så mycket så att de drar in för mycket kall luft...


Idag hade mamma ridit Cesar på ridbanan, han hade direkt fattat att han skulle trava långsamt ;) Han är så lättlärd! Däremot hade mamma varit nära på att ramla av när de skrittade av, han hade från att skrittat på långa tyglar dragit iväg i full galopp :P Ja vad ska man säga? ;)


Nu ska jag titta på hollywoodfruarna :) nattinatti ^^

Ovido - Quiz & Flashcards