Linda Mårtensson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Linda Mårtensson - 1 november 2010 19:47

Hejsan alla fina, sorry för att jag inte har skrivit något här, men jag känner mig lite depp.

I början av helgen var jag glad, så glad! För att jag har världens finste häst och för att det är looov! =)


Men, igår sänkte sig molnen över oss. Vi red ut, Noell var inte alls sig själv :/ Gissa vems fel det var? Jo det var mitt, för att jag var så dum och red med ett bett med fasta ringar, Noell hatar fasta ringar. Men, hon var trots allt pigg och glad och självklart världens finaste.


På kvällen kände jag att jag hade så fruktansvärt ont i kroppen. Jag hade precis börjat känna mig frisk efter all förkylning (har varit rejält förkyld flera gånger i höst), ja, då blir det lov och min kropp börjar slappna av, vilket resulterar i att den suger upp första bästa förkylning, suck -.-


Imorse när jag vaknade kändes det som att en lastbil hade kört över min kropp, halsen gjorde ont och jag var fruktansvärt täpp. Kul...

Vi skulle rida på banan idag, men där var det fruset så vi skrittade runt på en äng här i närheten istället och ägnade oss åt lösgjörande övningar. Noell var helt fantastisk idag, så mjuk, sytrådar i händerna, allt var så perfekt, lättade mitt något deppiga humör =) Red på det raka gummibettet, fattar inte, Nova, Noell, Cesar, Zippen och Cookie älskar rakt gummibett, bara en tillfällighet? ;)

Efter lunch kom hovis hit så nu har alla hästarna brodd och snöringar, fullt utrustade för vintern :)


Nu ska hästarna tas in och nattas och sen ska jag titta på hollywood fruarna i hopp om att bli frisk så jag kan göra allt som jag har planerat detta lov! Förövrigt vill jag bara säga att jag tycker att Maria Montazami är bäst, störtskön ;)

Hug ā vous! wiie, efter jul ska jag läsa franska igen =)

Ovido - Quiz & Flashcards