Linda Mårtensson

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Linda Mårtensson - 5 november 2010 20:00

Hello :o)

Just nu mår jag bra, oförskämt bra, jag sitter nämligen och äter polkagrisstång, mumma ;) Jag har en som heter "hallon-salt" och en som heter "mintkola", båda är jättegoda, fast på olika sätt :P


Nej, slutpratat om det. Åkte och tränade Maya och Nodde strax innan lunch, gick bara att skritta, men det blev ändå ett givande pass, Maya lärde sig en del om att få filuren att inte smita undan hela tiden xP


Efter att jag hade fått i mig en bit mat så stack jag, Noell, Kristine och Nova ut på en liten uteritt =) De vilade igår och det märktes på Noell idag kan jag säga ;D Efter att vi hade skrittat igenom dem ordentligt så travade jag bara en snutt på en äng där det var helt okej underlag, kände att hon var som en tickande bomb och när Kristine också började att jogga Nova så blev det för mycket för Noell och hon drog en rejäl "bockrepa" hahah trodde nästan att jag skulle tappa balansen men jag lyckades hålla mig kvar ;) K: "Det där såg rätt roligt ut" -Jo tack, det kan jag tänka mig xP Bettet kändes helt ok, tog det helt vanliga tränsbettet, lite svårt att känna när man inte rider ett ordentligt pass, men det kändes somsagt helt okej =)


Nu tror jag att jag ska roa mig med idol en stund :) Fast sen blir det cirkus möller med "flickorna på Klitteholm" hahah så bäst!!! "Asså shiiit, skulle ru? :o" Måste ses!

kisses and hugs /Linda Mårtensson

Av Linda Mårtensson - 5 november 2010 10:33

Hej alla :)

Sitter här och är sjukt trött. Igår klev jag upp klockan sex och släppte ut hästarna, under förmiddagen åkte vi till birsta city =) Köpte två bett åt Noell, ett vanligt tränsbett och ett smalt tredelat, båda i strl: 10.5 cm, så nu hoppas jag att det kmr att funka! Sprang runt hur länge som helst och letade vinterskor, tillslut hittade jag ett par som jag tyckte var hyffsade, dock var de inte så varma, men bättre än tygskor iaf xP Vi köpte även ett bogskydd till Cesar, på kvällen när vi provade det kunde vi lättat konstatera att cob blev lagomt =) Hästarna hade vilodag.

Under kvällen umgicks jag med bästaste Nina <3 Vet ni hur länge hon höll mig vaken? Till klockan TRE! :o Då sa jag åt henne att hon fick vara tyst för då var jag så trött att ögonen gick i kors :P Klockan nio imorse blev vi väckta, kul -.-

Idag ska jag iväg och träna Maya och Nodde, samt rida Noell, då ska jag testa något av betten ;)

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards