Linda Mårtensson

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Linda Mårtensson - 14 november 2010 17:31

Mina träningsnerver kliar, hahah, fråga mig inte varför jag kallar det så xP Men shit vad jag längtar efter att få träna igen! Red lite på banan idag, herregud, jag har nog aldrig tyckt att det var så roligt att rida övergångar skritt/trav någon gång förut! Det var bara så kul =D Noell satt fast lite i vänstersidan idag, men jag jobbade till det rätt bra, kändes betydligt mer lösgjort när vi avslutade =) I början när jag red i vänstervarv och klappade henne på halsen (insidan) så ställde hon sig utåt, men i slutet kunde vi behålla ställningen även när hon fick en liten eftergift =) Noell verkade tycka att det var skönt att jobba lite, även om det var otroligt lätt arbete ;) Hon var även väldigt duktig på att sträcka ut överlinjen idag! Duktig flicka =D


Däremot var hon väldigt spänd när vi red dit/hem :P Människor i reflexvästar, någon som eldade något på sin tomt, en som skottade med en snöslunga, ja herregud vad läskigt! Kan bero på att hon har massor av överskottsenergi, vissa stunder taktade hon och småhetsade, men jag är glad över att hon inte gjorde om förra söndagens bravader, då var vi åtminstone på en äng, vet inte hur det hade slutat om vi hade varit på en väg :S Det var nog idag när en bil fick stanna för hon var jättespänd och började att backa rätt ut i vägen....Tur att det gick bra :)

Nu ska jag äta lax till middag, sen blir det lite tårta! Det är ju trots allt fars-dag ;)

kramisar =)

Ovido - Quiz & Flashcards