Linda Mårtensson

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Linda Mårtensson - 27 juli 2011 18:44

    Sötnosen! 

Av Linda Mårtensson - 27 juli 2011 18:33

Dagen började ssom vanligt med mockning och frukostätning innan jobbet. På vår lunch så åkte mamma och jag hem och tog in våra hästar för att hovis kom och slog på Noells tappsko och skodde om de skor som satt dåligt på alla tre :) När jag hade slutat vid fyra snåret så var det bara att cykla hem och ta en snabbdusch innan det var dags för 50-års middag hos min farbrors fru. Vi blev bjudna på jättegod mat! Proppmätta som vi blev åkte vi hem och gjorde Nova ren och tävlingsfin! Jag hann även pussa lite på Noell innan jag somnade gott i sängen....

Eeeh, koncentrerad tjej?! :P   Namnam!  Världens finaste syster.   

Av Linda Mårtensson - 27 juli 2011 18:30

Min måndag spenderades först på jobbet och sedan i staden tillsammans med Nina Lodin    Först gick vi omkring och shoppade och sedan blev det en god pizza på biteline!

     

Ovido - Quiz & Flashcards