Linda Mårtensson

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Linda Mårtensson - 16 juli 2011 21:35

Just nu jag hemma hos Nina och väntar på att hon ska äta upp sin middag :)  Lite sent för middag halv tio tycker jag då haha.


Dagen började med en sovmorgon för en gångs skull. Sedan ägnade jag och Kristine ett par timmar åt att skura Novas box så nu är den ren och fin! Nu har vi bara två boxar kvar som ska skuras denna sommar, skönt!


Efter lite lunch så tog jag, Nina, Noell och Patrick oss ut på en härlig skrittur med mycket surr ;) Noell fick inviga sina viktboots idag. Jag tror att hon tyckte att det var lite konstigt till en början men vande sig snabbt.


Direkt efter (eller ja, efter att Nina och jag stått och pratat en timme) så tog Kristine och jag ut Nova för att "tömköra". Hon har blivit insektsbiten så hon kan inte ha sadel och därför ej heller tömkörningsgjord så vi fick helt enkelt köra utan. Vi gjorde det för att Kristine var lite less på att rida barbacka som hon har fått göra senaste veckan. Det gick hyffsat, hon lyssnade och förstod bättre denna gång men det var somsagt lite krångligare och svårare.


Nu ska jag vara lite social med Nina, byyye!

Ovido - Quiz & Flashcards