Linda Mårtensson

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Linda Mårtensson - 17 juli 2011 23:33

Tyvärr var det väldigt dålig kvalitet, men det är iallafall bilder :)

           



Nu ska jag gå och lägga mig så jag berättar mer om dagen imorgon :) Jag har dessutom lite fler härliga bilder att bjuda er på, så fort jag får tid att ladda upp dem så får ni dem! Sov gott. 

Av Linda Mårtensson - 17 juli 2011 23:09

Ridskolans ponny, Tyfon.  

Maya lånade honom för ett tag sen och red ut med Kristine och Nova.            Woooaah, dinosaurien här! ;)    Hihi ^^ 

Tänker Noell knyta en knut av sig själv?! :o    

En fin midsommarCesar :) 

Sommar och blommor, det allra bästa.  

Av Linda Mårtensson - 17 juli 2011 23:07

Nina har ett par rutiga lindor. Väldigt annorlunda. Väldigt snygga. Men det är ju min lilla åsikt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards