Linda Mårtensson

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Linda Mårtensson - 24 oktober 2010 17:25

Min helg har varit härlig, hoppas att er också har varit det =) Igår pluggade jag och mockade på förmiddagen, efter lunch bar det ut i skogen med Noell, Nina och Patrick =) Riktigt härligt var det! Vi skrittade i två timmar, lika bra när det är fruset och inte går att göra så mycket mer :P

Fikade lite och sen bar det åter ut en sväng med Cesar, Kristine och Nova :) Vi red en timme och mjukade upp dem lite, hittade faktiskt en liten backe som det gick att trava lite i :) Cesar tyckte att det var jättekul! Inte konstigt nu när de inte får röra på sig lika mycket som vanligt :P

Efter det stack jag ner till Nina en sväng och vi åt köttfärspaj. Sen kom Anton förbi och vi såg på twilight, ja, nu har Nina äntligen fått sin vilja igenom och jag har sett twilight, okej, den var inte så hemsk som jag trodde, men varulvarna var bara för övernaturliga för min del, hehe :P

Sov där, vaknade halv tio, riktigt skönt! Var hemma strax före lunch, mockade och fixade och sen stack vi åter ut på en tvåtimmarstur! Nu har jag fått middag och är nöjd och glad, då är det bara historiauppgiften och kemifrågorna kvar då :)

kram

Ovido - Quiz & Flashcards