Linda Mårtensson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 22:09

Idag har vi tränat för Karin =) Idag har vi bara jobbat med bakdelsvändningar, eller ja, vi har ju travat lite emellan vändningarna och så tog vi lite galopp i låg form innan vi avslutade :) Började att göra volt tillbaka och flytta skänkelvikning runt i volten. Såsmåningom fick vi rida mer vändningsbetonat och till sist fick vi rida riktiga bakdelsvändningar! Både Nova och Noell skötte sig exemplariskt och gjorde helt tävlingsdugliga bakdelsvändningar på slutet :D

Men vet ni vad det bästa av allt var idag? Jo, vet ni vad, Karin tjatade ingentling  om min vänsteraxel idag :D Det betyder att den nu har blivit bra! Fast jag kommer såklart måsta träna en hel del till innan det sitter i ryggmärgen, men ändå! =D

Nu blir det sängen, jag längtar!

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 21:33

  Prisutdelning LA:1. Linda-Noell och Lovisa Hänström-Touchwood Whisky       Placerade Sogeti cup 2010.   Prisutdelning LC:2     LA:1

  Vinnare Sogeti :D

  det var blååsigt :P

  SKÅÅÅL ;D

   

Min favorit <3<3<3<3<3   

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 20:13

          mmmm, det där åt vi igår hemma hos evve igår, heheh ;)

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 19:01

   

i stallet

       

Innan passet i fredags :) observera de lackade hovarna ;)

  Efteråt med kvällshöet =)  

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 09:51

Hahahahah, vi är med i ensam mamma söker xD När de sänder från matfors :P Man ser oss när han Robin åker i sin bil i byn. Länken finns här kolla på ca 6.13 och en liten stund framåt :P

Av Linda Mårtensson - 17 oktober 2010 00:34

Sitter här kl halv ett och känner mig glad men väldigt trött :P

På förmiddagen så städade vi lite i sadelkammaren medan vi väntade på att marken skulle mjukas upp av solen, nu mer är det minusgrader om nätterna! Det var välbehövligt, eftersom Ellinor är medryttare på Zippen nu så vill hon ju också ha lite plats, vi har ju en väldigt liten sadelkammare och så är vi duktiga på att sprida ut oss, heheh :P Dessutom städade vi tävlingsryktlådan eftersom säsongen är slut nu för vår del =)

Sen var det dags för ridning =) Idag red vi ut, jag, mamma och Kristine, det var trevligt! Skrittade och travade mest, vi körde bara lite galopp, alla hästarna var taggade till tänderna, hahah :D Men de blev ganska trötta ändå för vi red en rätt så lång tur, dessutom red vi en liten stund i lössanden på "piller" också =)


Nu ikväll har jag hunnit umgås med Nina, Felicia, Denise, Evelina, Malin och Sara, trevlarns =D


Imorrn blir det först plugg på morgonen, sen ska vi träna för Karin kl ett =) Efter träningen ska jag pyssla en massa med Noell, det är hon värd <3

NU ska jag iaf gå och lägga mig...sov sött.

Ovido - Quiz & Flashcards