Linda Mårtensson

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Linda Mårtensson - 12 oktober 2010 22:02

Ikväll var det dags för träning igen :D Idag fick vi fortsätta att lossa på Noells högerbog, egentligen är det ju jag som är problemet, jag har väldigt överlätt att bli för högerinställd, jag tittar och sitter i högersidan fast jag rider i vänstervarv, jag hoppas snart vara i mål med min snedhet, men en ovana som man bygger upp på ett ridpass kan ta hundra att återställa, tyvärr...

Men vi jobbade även med bakdelsvändningar och jobbade med förvänd i serpentinbågar! Märks att vi ligger på en annan nivå på träningen nu :D Trodde inte att Noell skulle fixa att galoppera i förvänd så snävt men det fungerade mycket bättre än väntat! =D Noell har även väldigt lätt för bakdelsvändningar så det känns inte särskilt svårt heller, gör jag rätt så gör Noell rätt!

Nu blir det nattinatti, sov sött :)

Ovido - Quiz & Flashcards