Linda Mårtensson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Linda Mårtensson - 20 oktober 2010 22:06

Jag känner mig riktigt ynklig just nu. Kom in från stallet för en liten stund sen, red efter lektionerna ikväll, där var det upptrampat på spåret, annars va det hårt och fryset, termometern visar just nu -4, kallt. Det känns inte bättre heller att jag inte är klar med historia uppgiften, att vi har kemiprov på tisdag och skall skriva nationella proven för matte A om en vecka...Dessutom är jag förkyld som ett as, kan det vara typ fjärde gången den här terminen?!, eller justdet, jag har inte riktigt tillfrisknat emellan heller, s u c k. Nej, usch och fy, tacka vet jag sommar.


Noell skötte sig bra idag, pigg och glad, även om hon kändes ganska stel, de stelnar ihop mer när det är kallt ute så det var bara att sitta där och lossa, lossa och lossa, efter en stund släppte hon till och blev som den vanliga lilla geléråttan ^^ Noell är bra duktig, hon ställer upp i ur och skur, idag var klockan runt 21 när vi red, mörkt och allt, men Noell kämpar till sitt yttersta ändå, trots omständigheterna, man kan inte annat än älska henne :)<3

nu ska jag få i mig något innan jag kryper ner under täcket :) sovgott.

Av Linda Mårtensson - 20 oktober 2010 18:10

Äntligen lite nytt! :D Vad sägs om lila? ;) Jag vet att Maria kommer att gilla det iaf ;D

Tack till Johanna Arnesson som har fixat headern :)

Ovido - Quiz & Flashcards