Linda Mårtensson

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Linda Mårtensson - 14 oktober 2010 20:12

här kommer en bild på mjället som jag upptäckte igår samt ett par bilder på Nodde som jag tog för två veckor sen :)    

Är han inte söt? ;)   Hmm, man ser lite iaf :P

Av Linda Mårtensson - 14 oktober 2010 20:03

Moorlands Totilas är nu såld, det ryktas om att de sålde honom för ca 10-15 miljoner euro!!!!

Stackars Edward säger jag bara, jag vet hur det är att förlora sin bästa, det blir knappast lättare eftersom han har en så stark personlighet....

  Det går verkligen inte att se sig mätt på honom!

Av Linda Mårtensson - 14 oktober 2010 11:56

Noell är världens bästa, jag blir alltid så glad av att vara med henne =) Vi var ute och skrittade igår och det var tokmysigt :)

Dock när jag höll på att borsta henne så hittade jag något som var mindre mysigt :/ Nu när hon har vinterpäls så krullar sig håren mellan sadelgjorden och frambenen på ett ställe så det skavs pyttelite, men det har hållt sig rättså fint för jag har varit noggrann med borstning etc., har även smörjt en mjukgörande salva någon gång när hon t.ex inte skulle ha sadeln dagen efter för att mjuka upp huden lite. När jag borstade igår upptäckte jag att hon var alldelens mjällig där?! Måste ha kommit de senaste dagarna, då jag är helt hundra på att hon iaf inte hade det i helgen, väldigt mystiskt...får väl tvätta med något mjällschampo där då kanske. Jag använde ett nytt schampo på henne när vi skulle tävla i söndags, men det vore konstigt om hon fick mjället av det eftersom hon inte har reagerat på det någon annanstans...?

Jag har en bild på det som jag kanske kan ladda upp ikväll, men vi får se, jag har som vanligt ett ganska späckat schema, slutar kl tre, har klippning halv fyra, sen ska jag väl hem och äta, och jag måste plugga till matteprovet imorrn samt ta hand om Noell =) Så jag önskar mig själv lycka till att hinna ladda upp några bilder, haha :P

Nu ska jag nog passa på att plugga lite innan kemin börjar kl 13 :P

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards