Linda Mårtensson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda Mårtensson - 1 augusti 2011 20:18

Hejsan finaste bloggläsare :)

Jag kom på att jag helt glömt bort min lilla lista med en bild dag för dag, ooups. Hursomhelst så har vi nu kommit till dag nio där det står "Dagens". Jag tänker inte ta någon bild från idag, då jag inte har fotat någon bild idag, utan istället tänka dagens aktivitet med Noell. Idag står det vila på vårt schema och då brukar jag ge henne en extra mysstund, beroende på vilket humör hon är på just då förstås...;) Hon är oftast jättemysig men ibland har hon helt enkelt inte lust och ja, då är det bara att låta henne vara för jag kan ju inte tvinga henne att mysa. Ikväll hoppas jag dock på att hon vill mysa lite för jag är helt slut efter dagens bravader. Jag har nu påbörjat de sista två jobbveckorna på sommarlovet och då är det kyrkan som gäller! Idag har jag rensat massor av ogräs, vattnat och gjort fint på gravarna. Detta betyder att min rygg och mina knän inte är så glada och som om det inte vore nog så cyklade jag dit och hem vilket resulterar i cirkus 1,4 mil. Jag ska dock inte klaga för vädret har varit alldelens underbart och jag kommer att bli ruskigt vältränad efter dessa veckor! :D

Ungefär såhär kan det se ut när vi har vilodag. Fast det är klart, så kan det se ut typ...varje dag. Hihi, jag tycker att man ska ge sin häst massor av kärlek för det brukar löna sig i längden ^^  

Ovido - Quiz & Flashcards