Linda Mårtensson

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Linda Mårtensson - 13 augusti 2010 23:11

...är det nu innan skolan börjar, shit typ en vecka kvar, jag har inte gjort något speciellt denna sommar men ändå har den rusat iväg på något sätt...


Igår rev jag en av sommarhagarna, bara tre kvar och två ska byggas...

Kristine och Nova hade hoppträning för Eva, de var jätteduktiga!!! Nova var äntligen pigg! Verkligen uppe och hoppade med ryggen :) Kristine sken som en liten solstråle...

På kvällen red mamma och jag ut en liten sväng, det gick finfint! Jag red med gramanen så Noell ska stärka sig ytterligare.


I förmiddags tränade jag Kristine och Nova lite :) Det stod lösgjörande idag på schemat, herregud, det var längeeeesen Nova gick så bra! Hon var så framme och ja...allt var perfekt! Många övergångar red de...


Efter lunch var det Noells och Cesars tur! Noell fick jobba med stärkande och lösgjörande övningar, såsom övergångar, förvänd galopp och så flyttade vi lite för skänklarna. Noell kändes fin, försökte att rida henne ganska låg hela tiden och det fungerade riktigt bra! Förvända blir bättre och bättre, men hon är lite svagare i den vänstra så det får vi jobba lite på.

Mamma och Cesar testade att ta några skutt idag, för första gången! Häst och ryttare sken ;) Cesar var superduktig!!!


Bilder kommer när jag har lite tid, imorrn ska vi rida en långtur, i mestadels skritt :) Hoppas att det går bra!

Nu är jag supertrött och ska upp tidigt...godnatt!


ps. nu följer jag även SM med spänning, gör ni också det??? ds.

Ovido - Quiz & Flashcards