Linda Mårtensson

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Linda Mårtensson - 11 augusti 2010 22:53

Idag har det varit riktigt fint väder igen, efter allt regn och dis! Jättehärligt :)

Jag har haft en väldigt slö dag, jag har liksom inte känt för att göra något direkt :/ Men jag har iaf tagit bort det gamla höet i hagen som våra går i just nu, tagit hand om Zip eftersom Maria inte kände sig pigg idag och så har jag skött om lilla älskling såklart :D Kristine och jag tog oss en promenad nu på kvällen med pållisarna :) Jag körde ca fem min. "long reining" med båda två också :) Det känns att Noell blir mer van att promenera för hand nu för det går lättare och lättare för varje gång =)

Nej nu kallar sängen på mig, höres!

Av Linda Mårtensson - 11 augusti 2010 13:30

Glömde att berätta en rolig grej igår! Karin pratade lite med mamma om helgen, hur det hade gått o.s.v Hon hann se min ritt i fredags och hon sa att den ritt jag gjorde absolut inte var värd 62%, utan vi borde fått minst 7-8% mer!!! :D Det kändes otroligt skönt att höra, jag menar, när man rider den bästa ritt man gjort hittills så är det inte kul att bli sänkt procentmässigt, på hemmatävlingen t.ex fick vi drygt 66% och hon gick mkt bättre än det i fredags...


Sen hittade jag en jättefin bild på oss när vi tävlade i Kovland, Malin Sahlin har knäppt den! Förövrigt rider hon Köhls Fidolina ;) Det är bilderna längst ner!

kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards