Linda Mårtensson

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Linda Mårtensson - 3 mars 2012 10:33

God förmiddag.

Igår var jag iväg på liten tjejkväll/18-års middag, trevligt värre! Mamma ställde givetvis upp och tog hand om Noell åt mig, tack! 


Nu är det äntligen sportlov och solen skiner som bara den utanför fönstret. Jag tror att min kropp uppskattar att det är lov nu, den gav sig tillkänna imorse nämligen. Vaknade med sprängande huvudvärk, gjorde ont över ögonlocken och överallt i kroppen värkte det. Det kändes ungefär som när man har en riktigt otrevlig influensa i kroppen fast helt utan andra symptom... Mammas teori var att jag har haft så mycket den senaste tiden och nu när jag äntligen slappnade av så kom all spänningsvärk. Så nu har jag bara tagit det lugnt hela förmiddagen och ska snart gå ut till stallet och pyssla. Hade tänkt klippa av Noell pälsen idag också, men vi får se om jag orkar - annars sparar jag det till imorgon.

 

Nu kommer jag ha fullt fokus på Noell och träningen denna vecka och det känns skönt att kunna rikta fokuset på en sak nu istället för ALLT på samma gång.

Bloggar mer sen när jag har ridit! kram.

Ovido - Quiz & Flashcards