Linda Mårtensson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Linda Mårtensson - 10 februari 2012 11:05

Kass uppdatering den här veckan - I know. Meen, jag har varit dunderförkyld hela veckan, gick på skolan i måndags men efter det har det varit lite dött... I onsdags sov jag exakt hela dagen pga feber, sjukt tråkigt. Jag red i måndags och tisdags på banan iaf och Noell var galet fin i tisdags! Hon var superpigg, mjuk och blev helt överlycklig när jag bad henne göra enkla byten, haha. 


Hursomhelst har hon nu vilat två dagar, men så fick det bli för jag har inte haft någon annan som har kunnat motionera henne. Idag är dock planen att rida, trots att jag snörvlar och är hemma från skolan (ibland får man, enligt mig, prioritera bort skolan om man tar igen det sen) för imorgon är det faktiskt så att vi har blivit antagna att rida för självaste förbundskaptenen!! Trots att jag är förkyld så tänker jag banne mig inte missa denna chans! Noell är väl egentligen inte heller riktigt på topp eftersom hon har vilat lite för mycket den senaste veckan. Med tanke på att hon går ute så pass mycket i hagen och rör sig samt är bra grundtränad så tror jag att det inte ska vara några problem!


Nu ska jag försöka ta igen lite skolarbete och fortsätta ta hostmedicin, nässpray, halstabletter osv innan jag och Noell beger oss ut en sväng och känner på formen, höres! (ursäkta för ett extremt rörigt inlägg)

Ovido - Quiz & Flashcards