Linda Mårtensson

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linda Mårtensson - 4 februari 2012 22:03

God kväll!

Idag har jag påbörjat mitt 18-års firande fastän jag inte fyller förrän imorgon.   Det bar av till min farmor idag för middag och tårtätande, väldigt gott! Jag fick rosor, bestick-uppsättningar (de vill tydligen ha ut mig ur huset snart, haha) och ett litet collage på mig från lite olika åldrar.   


Ja, vad mer ska jag säga? Vi har haft helt sjuka grader, -28 nu... Jag har inte ens tänkt tanken att rida, så det har blivit vila både måndag, torsdag och fredag den här veckan. Förhoppningsvis är det lite mildare imorgon så att vi kan ta oss en tur. Tråkigt att inte kunna träna, men samtidigt har Noell gått ganska hårt nu ett tag så det skadar inte med lite extra vila för det är ju då hon bygger upp muskulaturen.

 

Avslutar detta inlägg med sommardrömmar, ser så otroligt härligt ut!

Ovido - Quiz & Flashcards