Linda Mårtensson

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Mårtensson - 4 juni 2011 11:50

Morsdagen i all ära och min present till mamma var lite träningshjälp med Cesar :)

Båda två skötte sig riktigt bra och lill-pojken börjar faktiskt att söka sig nedåt även i galoppen! Mamma var redigt slut när vi var klara, precis så som hon ville ha det ;)


Noell fick sig en skrittur och det var skönt att jag inte skulle träna henne eftersom jag även gick barnridningen.

Det är viktigt att chilla lite mellan alla träningar och tävlingar ;)  

Av Linda Mårtensson - 4 juni 2011 09:01

Hejsan alla!

Nu är jag tillbaka här på bloggen efter ett litet uppehåll, dels beroende av tidsbrist och jag har faktiskt inte haft någon skrivarlust. Min skrivarenergi är tillbaka och jag har verkligen massor att berätta om! :) Jag ska försöka författa ihop allt under dagen, men jag har ju annat för mig också...;)


Visst är den nya designen stilren, snygg och somrig?


på återbloggande!

Ovido - Quiz & Flashcards