Linda Mårtensson

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Linda Mårtensson - 9 juni 2011 22:26

God kväll!

Igår hade jag en väldigt soft dag i skolan, endast städning av våra rum :) (vi har fyra arbetsrum per klass där det får plats åtta pers i varje) Under den helt underbart varma kvällen blev det en uteritt tillsammans med Kristine och Nova! :D Det var verkligen hur mysigt som helst (förutom myggen då) :) Hör och häpna - Noell var inte hetsig och jobbig utan väldigt beskedlig! Skönt att kunna rida ut utan att behöva bli besviken på att all dressyrträning är som bortblåst liksom. :)


Idag tog jag mig friheten att hoppa skolan av en rad olika anledningar och tog istället en urmysig och lugn uteritt tillsammans med mamma och Cesar <3 Alldelens lagom varmt på världens mest underbara ponny, Köhls Noell :')


Eftermiddagen har spenderats inne i Sundsvall för studentfirande av min kusin Sofie! :D Hon hade en jättefin klänning, stämningen var på topp - jag längtar tills att det är min tur, fast med lite skräckblandad förtjusning såklart. Lite jobbigt att bli utkastad i livet liksom och det som känns värst är att jag då är för gammal för att tävla lilla Noell, usch hemska tanke...


Nu ska jag besöka sängen en stund, imorgon är det avslutning! Ett år på gymnasiet, en tredjedel är klar, herregud vad tiden springer iväg! Jag minns det som igår när jag inträdde skolan i höstas, alla nya rutiner, nya människor, en skola med massor av små gångar som man aldrig hittade i, haha! Det ska bli skönt med en paus från allt plugg, denna sommar ska spenderas med massor av häst, tävlingar, jobb och lite kvalitetstid tillsammans med mina underbara vänner som jag tyvärr hinner träffa allt för sällan.

kram och godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards