Linda Mårtensson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linda Mårtensson - 13 maj 2011 18:52

       

Världens sötaste lilla b-ponny <3

älskar röd himmel

utsikten över Sundsvall när jag promenerar ner från skolan :)

Jag var bara tvungen att plocka ihop detta lilla collage ^^ Ponnyn till vänster är alltså Kulltorps Helge som vi träffade på tävlingen i söndags och ponnyn i mitten är pappa till både Noell och Helge! Bilden på Downland Wild Fowler har jag tagit från google, egentligen får man inte göra så men jag var bara tvungen, han är sååå snygg! :D     


Av Linda Mårtensson - 13 maj 2011 15:35

Fredag eftermiddag och lika trött som man alltid är just denna tid :P Konstaterade nyss att jag har två fysikprov, ett naturkunskapsprov, franska nationella och en muntlig redovisning kvar, jippie liksom...


Jajja, Noell kändes kanon igår när jag skrittade, verkligen lugn och nöjd och inget vevande med bakbenen :) (Hon brukar veva med bakbenen ganska mycket när hon skittar) När vi kom tillbaka så var hon jättesöt och började gnägga åt mig av någon anledning xP Jättegulligt ^^


Igår hade vi lite träningssnack med Karin och hon tyckte att det var bara att köra på med träning och tävling nu =) Vilket betyder att vi ska ut till Juniskär på söndag och träna hemma hos Sandra och Beauty och sen kommer Karin hem till oss på måndag och tränar oss :D Nästa helg är det hemmatävling, sjukt pepp! ;D


uppdaterar mer senare, kram! 

Ovido - Quiz & Flashcards