Linda Mårtensson

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linda Mårtensson - 9 maj 2010 19:51

Må: mamma skrittar Noell

Tis: vila

Ons: lösgjörande banan

Tors: tävling i Härnösand, LC:2 och LB:1

Fre: skritt

Lör: jogga ute

Sön: hoppträning


Veckomål: Rida så bra jag kan i Härnösand. Rida igenom den låga formen på onsdagen.

Av Linda Mårtensson - 9 maj 2010 19:48

Den här veckan har gått över förväntan! Noell har varit skitfin på både träning och tävling. Två vinster är inte heller fy skam! Jag är även nöjd över att min sits har förbättrats ännu ett snäpp.

Av Linda Mårtensson - 9 maj 2010 19:34

Jag (hela familjen) är riktigt trötta just nu :P Det är bra att man är utvilad efter helgen, fniss ;)

Dagen började med att Kristine och jag rullade ner till MRF och Kristine red Chico :) Hon ska ev. tävla honom i Näske när det är lagtävling så hon ville känna hur han kändes. De var riktigt söta tillsammans och han jobbade bra =) Efteråt så blev han stretchad och fick massage av mig, det uppskattades ska jag säga ;) Han kändes väldigt spänd i länden och framför bogbladet, det blev lite bättre efteråt iaf.

Sen var det bara att cykla hem igen och äta lite lunch. Efteråt stack vi ut och red våra. De var riktigt pigga och glada trots att de tävlade igår :) Men nu kommer Noell att få ta det riktigt lugnt i två dagar framöver :)

På em. har jag varit och handlat lite kläder och skor, vi ska ju till Stockholm nu i två dagar och jag hade typ inget att ha på mig xP Shopping är inte min favorit sysselsättning, ni tycker säkert att jag är konstig eftersom alla andra tjejer i min ålder ÄLSKAR att shoppa, men nej det är inget jag går och längtar efter. Just nu försöker jag packa lite, det går väl sådär. Detta betyder iaf att jag inte kommer att skriva något här förrän på 0nsdag, ni får hålla ut!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards