Linda Mårtensson

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Linda Mårtensson - 6 maj 2010 17:58

Hejsan allihop :) Jag orkade inte skriva något igår kväll, jag var helt enkelt för trött. Det är mycket att göra nu när nian snart är slut, framöver har vi massor av prov och sådant, men nu är alla nationella nästan färdiga iaf, jag har bara biologi labben kvar, pust.

Igår red vi ut, "piller" stigarna blev det :) Noell var jättepigg då vi inte har ridit där på hela vintern, hon tyckte att det var lite "nytt" :P Hon har ju varit så himla superfin de senaste uteritterna men igår var hon inte fullt lika lydig och lösgjord, men det kanske inte var så konstigt heller :) När man rider sådär på småstigar så blir det mkt av och på och då blir Noell väldigt taggad så det är väl förlåtligt ;) Däremot var det blött på en stig med vattenpölar, de var jätteläskiga! Noell ville inte gå igenom dem, hon kunde inte bestämma sig om hun skulle hoppa över dem eller vad hon skulle göra. När jag drivit på henne bestämde hon sig tillslut sig för att det nog inte var så farligt, men för säkerhets skull sprang hon igenom pölen xD Jaja hon är söt :)

Idag får hon vila, blir nog så att jag går på henne med arnika och massage, jag gissar på att det kommer att uppskattas :)

kram Imorgon blir det finputs inför tävlingen :D 

Ovido - Quiz & Flashcards