Linda Mårtensson

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda Mårtensson - 4 maj 2010 21:34

Träningen gick verkligen helt super idag! =D Noell gick så himla fint :) Min sits börjar även bli bättre nu, Karin behövde inte tjata lika mycket på mig idag, men det är svårt att ändra något som sitter djupt inne. Först red jag bara på gramanen och sen red jag bara på vanliga tyglarna, jag kan bara säga att hon aldrig gått bättre :D Karin tyckte även att hon hade utvecklats mycket sedan förra veckan, kul! Vi tränade mest övergångar och sådant som ingår i LC/LB.

Mamma knäppte lite kort, men kameran har inget batteri kvar så den behöver laddas innan ni kan få se bilderna.

Godnatt

Av Linda Mårtensson - 4 maj 2010 15:39

Idag kom paketet med hönäten som vi hade beställt =D Vi ska testa dem någon dag när vi är hemma, utvärdering kommer :) För er som inte vet så ska vi använda hönäten till hagarna, de ska förlänga ättiden så de har mat under längre stunder.

Bild på dem:

Det blåa är Zippens och de gröna är Novas och Noells ;)


Det var bara lite dumt för nu beställde vi ett till dem var och nu har vi bestämt oss för hästapållen som vi var och tittade på i söndags, så nu skulle vi behöva ett till kanske :D Mer info kommer senare, vi kommer att hämta honom om några veckor så länge inget annat skulle ske :D Han är verkligen supersöt ;)

Cesar :)

Ovido - Quiz & Flashcards