Linda Mårtensson

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Linda Mårtensson - 6 augusti 2013 16:08

     

I söndags tog Kristine ut hästarna och mockade så jag och Maya slängde i ordning lite god frukost. Älskar verkligen att börja dagen med en god frukost, ofta blir det ju bara lite snabbt när man ska iväg tidigt. Efter det så städade jag och Kristine huset (vi var ensamma i helgen) och sedan följdes vi åt och jag tränade Maya och Gustaf en stund. 

 

Bilden är några veckor gammal. Det gick himla bra för henne att rida, trots att hon inte tränat för någon på jättelänge. Efteråt sken hon som en sol - det är väldigt, väldigt roligt att kunna glädja andra!


Eftermiddagen spenderades på Birsta, letandes efter present till Maya som fyllde år igår, grattiis! Men herregud vilka trånga parkeringar man kan göra, när jag parkerade bilen bredvid en kille så suckade han och fick krångla sig ur bilen trots att vi har en pyttebil och stod mitt i rutan... Inte okej.


Väl på hemmaplan igen så lagade vi middag och så var jag faktiskt tvungen att sova en stund innan vi tog och red ut, på en för övrigt, mycket mysig uteritt jag och Kristine. Man blir hemskt trött av att jobba hela veckan, träna, dra tre repor in till stan, städa sadelkammare och skura stall på en vecka, haha. 

Ovido - Quiz & Flashcards