Linda Mårtensson

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Linda Mårtensson - 25 april 2011 16:38

Det går aldrig att hålla sig för skratt när havrepappa är i farten ;)

Har jag blivit en hästsvenne?

Okomplicerad hantering av hästannonser

mm ^^

Av Linda Mårtensson - 25 april 2011 13:34

Hello bloggen!

Under förmiddagen har jag hunnit rida Cesar, han har skött sig finfint! Galoppen flyter på bra nu, lyckades få honom att söka sig lite nedåt i vänster varvet idag :D Om han fortsätter i den här takten så kommer han nog vara väldigt stadig till sommaren :) Annars körde vi det vanliga; mycket volter, lite övergångar och så traskade vi över ett par bommar som låg framme.


Noell är nu inne på sin tredje vilodag och hon verkar njuta i fulla drag i solgassen ;) Schteek liksom! Idag tänkte jag massera igenom henne lite och borsta henne riktigt ordentligt, vill få bort all vinterpäls som är kvar!

Här kommer ytterligare bilder från de senaste dagarna: (Ser de gråa och konstiga ut för er också? :O Vet inte vad det blev för fel när jag laddade upp dem, men klicka på dem så ser man hela)

                     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards