Linda Mårtensson

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Linda Mårtensson - 24 september 2012 16:23

Slänger in ett litet inlägg medan jag ändå sitter på bussen. Tänkte berätta att jag red ut Noell en sväng igår och hon kändes fräsch tack och lov! Väldigt pigg och glad :-)
Idag har vi haft en riktigt brutal dag i skolan, först fysikprov i tre och en halv timme, sedan 45 min lunch och efter det en alldeles underbar svenskalektion mellan 13-15.45 med en liten tiominuters paus, annars bara en jädra massa textanalyser.... Usch. Ikväll blir det till att hårdplugga inför det stundande matteprovet imorgonbitti och så ska Noell givetvis tränas en sväng på banan också. Kvällen blir med andra ord lång o natten kort, sova får jag göra någon annan gång, haha ;-)
nej jag ska sluta klaga av mig, jag har ju valt det mesta i mitt liv o trivs faktiskt med det även om det känns lite stressigt ibland. Kramen på er.

Ovido - Quiz & Flashcards