Linda Mårtensson

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Linda Mårtensson - 19 september 2012 18:30

När klubben anordnade Hästens Dag 1/9 så fick jag i uppgift att visa Cesar och rida på invigningen (på Noell) med Kristine. Personligen var jag väl inte helnöjd då jag inte visste att jag skulle rida Cesar alldelens ensam (jag hade alltså inte tänkt något på hur jag skulle rida osv) så det blev lite hipp som happ på en VÄLDIGT spänd nordsvensk, tur att han är snygg ändå. ;) Bilden är fotad av Nina Lodin. Invigningen blev heller inte riktigt som planerat då Nova var väldigt tittig och spänd för alla paraplyer etc så istället för att rida en ordentlig spegelritt så fick Nova springa efter Noell och jag som red först fick improvisera lite, men det gick ganska bra ändå. Bilden nedan publicerades i E14-tidningen och ni kan läsa artikeln HÄR.


Förhoppningsvis kommer film från dagen ut så kan jag länka!

Av Linda Mårtensson - 19 september 2012 18:18

Alltså, min pappa blir nog aldrig en stjärnfotograf iallafall...

             


Tänkte även passa på att uppdatera lite om gårdagen. Jag behövde endast tillbringa 45 minuter på skolan igår så jag passade på att klippa Noell som såg ut som en liten nallebjörn. Efter klippningen så begav vi oss ut en sväng i skogen när det för en gångs skull var ljust ute! Det började tyvärr regna och blåsa lite, men det gjorde faktiskt inte så mycket. Noell var väldigt pigg till en början men slappnade av mot slutet. Vi skrittade mestadels eftersom att hon fick behandling i måndags, men vi var ändå ute i en dryg timme.


Nu ska jag försöka samla mina tankar som bara fladdrar hit och dit i nuläget så att jag kan få lite plugg gjort och sedan ska jag ta Noell ner till ridbanan och rida lite lösgjörande.

Ovido - Quiz & Flashcards