Linda Mårtensson

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Linda Mårtensson - 16 oktober 2012 08:13

Usch fy och blä. Jag tycker verkligen inte om mörker, snö och vinter och idag snöar det hos oss. 1 plusgrad och blötsnö i mängder från himlen. Täckade på hästarna tjocka gosiga täcken och är glad över att vi har hönät ute så de kan tugga hela dagen...

Själv är jag påväg till skolan för en mattelektion, sedan ska jag dejta Katarina (om hon inte bangar för vädret ;-)) och så ska hon få rida Cesar en sväng. Hon ska känna lite på honom för att lättare kunna hjälpa mig och för att det blir lättare att lägga upp en plan för projektet. Noell ska få gå en sväng i skogen idag. Red ett lättare pass på banan igårkväll för att känna hur hon kändes efter kandarridningen. Positivt var att hon kändes mjukare i ställningen, men jag tror att hon hade lite träningsvärk och var nog lika less på allt blötväder som jag för hon var så springig, benen gick som trumpinnar ungefär. Lät henne bara gå lång och låg, stretchade igenom henne ordentligt i sidorna i ett så lågt tempo som möjligt.

Ha en bra dag i skitvädret, kram.

Ovido - Quiz & Flashcards