Linda Mårtensson

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Linda Mårtensson - 15 juli 2013 17:15

Dessa bilder köpte jag av en fotograf, från Östersundstävlingen, visst är det fina?

               

Av Linda Mårtensson - 15 juli 2013 11:08

Vi strök ju Cesar från både Tunalid och Näset (läs mer om det på projektbloggen), så tävling nr två i raden blev Östersund. Det var meningen att vi skulle ställa upp i laget och det var väl mest därför jag valde den tävlingen, men tyvärr blev laget struket pga skador. Jag åkte ändå upp eftersom jag ändå hade betalat för att rida. Det gick absolut inte dåligt med tanke på att jag hade sovit typ 4 timmar och hade huuur mycket plugg som helst, Cesar var bara riden en dryg vecka efter vilan och det var hans första tävling utomhus. Med en lite för spänd häst och en trött ryttare blev resultatet 58,5% i LB:2, ett helt okej resultat och vi hamnade på plats 19 av 26 startande.

Bilder tagna av pappa:

                   


Och så fotade jag lite fina bilder efteråt:

                             

Min fotogeniska Nordis! 

Ovido - Quiz & Flashcards