Linda Mårtensson

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Linda Mårtensson - 8 maj 2012 22:58

Jag är påväg att lägga upp flera härliga inlägg med bilder, men det tar tid att ladda upp alla här så ni får hålla ut till imorgon iallafall.

Bjuder på mina två favoriter sålänge 

   

Av Linda Mårtensson - 8 maj 2012 12:49

...och en massa saker omkring mig tänkte jag försöka mig på att skriva igen. Det är så roligt att dela med sig men ibland måste man prioritera lite för att hinna med skolan och göra bra resultat, komma igång ordentligt med körkortet, träna hästen, gå inskolning och börja jobba då och då - listan kan göras lång!


Nu har jag dock fått lite struktur och ordning så jag tänkte komma igång och skriva lite igen!


hörs senare gott folk - har en biologi lektion kvar innan jag får åka hem!

Ovido - Quiz & Flashcards