Linda Mårtensson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Linda Mårtensson - 24 september 2010 21:39

Usch....Idag har jag haft den sämsta dagen på väääldigt länge.

Sammanfattningsvis kan jag säga att det har regnat konstant HELA dagen, det var någon slags brandövning på skolan, förmodligen eftersom det regnade, jättehärligt att stå ute och frysa. Dessutom höll jag på att missa bussen som jag tänkte ta hem så jag stressade ner från skolan och självklart är jag sååå smart och tar en genväg över gräset, mmm mums, alldelens lerig och hal backe lyckades jag självklart halka i så mina jeans var mer bruna än ljusblå, mina händer stelnade såsmåningom av köld och intorkad gegga. Lagomt stressad och förbannad lyckades jag komma på bussen, jag satt på min jacka hela vägen hem för att inte smutsa ner sätet. Efter en stund satt jag i princip och små garvade åt mig själv för att jag är så j*kla misslyckad, pinsamt som jag vet inte vad, jag menar när jag tänker efter så var det folk som gick bakom mig och förmodligen såg min tabbe, hahah, jag gjorde nog denna gråa fredag lite gladare för dem iaf xD


Noell har vila idag, känns bra, ifall jag hade ridit så hade jag väl antagligen ramlat av eller något xP

Nej, mina vänner, nu hoppas jag på en bättre morgondag, fast enligt prognoserna så ska det spöregna imorgon förmiddag när det är KM i hoppning, ooooj vad pepp man blir...


"If you fight you may loose, but if you don't fight you've already lost"

^.^

Av Linda Mårtensson - 24 september 2010 09:47

Igår kväll skrittade jag och mamma ut en sväng. Det är lite lustigt, man gruvar sig oftast för att gå ut för att det är så mörkt, men när man väl kommer ut så är det rätt mysigt, speciellt om man har varit inne hela dagen :)


Noell tyckte att det var skönt att få sig en bensträckare och stretcha ut överlinjen, och flexa igenom sidorna =)


Idag är det vilodag, skönt för det regnar en massa idag...

kram

Ovido - Quiz & Flashcards