Linda Mårtensson

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Linda Mårtensson - 3 september 2010 23:50

Tror att min ära syster är pepp nu! Nova gick hur fint som helst idag, lite väl taggad kanske men det är bara bra! =D Kristine satt bara och log hela passet, vilket förklarar allt ;) De fick jobba mest lösgjordhet och övergångar, men de testade även lite skänkelvikningar och lite förvänd :)

Nej, nu skriker sängen på mig, klockan är nästan 12 och jag ska upp kl sex imorrn...godnatt gott folk!

Av Linda Mårtensson - 3 september 2010 17:14

Hejhej alla :)

Igår kväll var vi ute och skrittade, mamma och jag :) Cesar var lite spänd och rädd för sin egen skugga, hahah, det är inte lätt när man ännu inte är van att ridas i mörker ;) Annars gick det fint, jag satt barbacka och njöt, vi red inte så långt då klockan var så mkt...

Nu är det faktiskt heeelg! Superskönt, själv så ska man väl vara coach hela helgen, Kristine och Nova startar DM!!! Lovar att det blir lite bilder, har varit tunt på den fronten på sistone :P

puss o kram, nu blir det lite pannkakor för min del ;))

Ovido - Quiz & Flashcards