Linda Mårtensson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Linda Mårtensson - 5 september 2010 20:39

Efter en underbar helg med sol, fina resultat och härlig ridning med Noell så sitter jag här, glad men trött ;)

Ridpasset med Noell var superhärligt, hon var lugn och fin i början av passet, sen blev hon jättepigg när hon fick bränna på lite i galoppen ;D Mamma och jag satt mest och njöt av det fina vädret och hästarna var glada :)


Nu är det hög tid att förbereda sig för den kommande veckan =) Packa väskor, ställa väckarklockan, lägga fram kläder -you know :P

kram

Av Linda Mårtensson - 5 september 2010 20:36

Må: lösgjörande

Tis: vila

Ons: skritt

Tors: träning för Karin

Fre: lösgjörande

Lör: tävling i Njurunda, LC:1 (uppvärmning inför laget) och LB:1 (lagklass)

Sön: skritt


Veckomål: Träna på ryggning. Jobba med jämnhet, stöd, övergångar inför tävlingen :)

Av Linda Mårtensson - 5 september 2010 20:33

Det har återigen sprungit iväg en vecka med träning, vi har utvecklats mkt denna vecka, men lite blandade resultat har det allt varit, men somsagt, träningen har gett mkt =) Vi är taggade för kommande vecka!

Av Linda Mårtensson - 5 september 2010 13:59

  

mys <3

 

prisutdelning :) Kristine-Nova, Sandra-Beauty

Mittsvenskas bästa b-ponnyer, RMS Nova Jet och Bonnies Beauty

    

    

  

finaste <3

  mmm, blomma ;D    segerkyssen :)

      

Det var mina bilder det =) Jag hälsar grattis till allas framgångar i helgen, även fast jag inte har så bra koll på hur det har gått för alla, men grattis iaf ;)

     

Av Linda Mårtensson - 5 september 2010 13:01

Ja, jag kan bara gratulera min kära syster till titeln "Distriktsmästare för b-ponnyer i Mittsvenska ridsportförbundet 2010"!!! :D Så himla kul för henne! De hade några missar idag, men, det var ju endast tredje gången de red LA:1 och nu vet vi precis vad som ska filas på tills nästa tävling =) De fick iaf drygt 63% och var 1% efter vinnaren idag (som var en c-ponny) och vann därmed DM =D

bilder kommer!

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards