Linda Mårtensson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Linda Mårtensson - 19 september 2010 21:20

Må: skritt

Tis: träning för Karin

Ons: träna själv

Tors: skritt

Fre: vila

Lör: lösgjörande

Sön: KM, LA:1


Veckomål: Försöka slå personbästa på KM, vilket är 66% ;) Vi får se hur det går....

Av Linda Mårtensson - 19 september 2010 21:17

Ja, nu har ännu en vecka passerat och kommer aldrig åter. Vi har inte tränat sådär jättemkt denna vecka då jag blev sjuk. Men Noell har känts bra överlag och hon var jätteduktig när vi longerade :)

Av Linda Mårtensson - 19 september 2010 21:07

Hejhej :)

Idag var både jag och Noell lite trötta faktiskt ;) Men ibland är det mysigt när Noell är lite trött, hon blir mkt gosigare då!

När vi red så red jag inte med någon uppvisnings-stil alls, inget tryck eller så, utan bara för att hon skulle få komma igenom kroppen :) Det gäller att lägga upp träningen så den matchar dagsformen! Det var varmt ute och ganska tungt underlag då det har regnat mer eller mindre varje dag den här veckan. Men jag jobbade iaf med lite skänkelvikningar, volter, några bommar, ryggade några gånger och jobbade lite förvänd. Hon var fin i skänkelvikningarna, dock red jag ju utan tryck så de var absolut inte tävlingsmässiga utan bara för att hon skulle bli loss. De första två ryggningarna gick lite halvtrögt men den tredje var ganska fin och det nöjde jag mig med =) Galoppen var jag nog mest nöjd med idag, ingen jätteflott såklart, men den kändes fin och det är nyttigt att jobba lite förvänd i princip varje träningspass.

Imorgon förmiddag ska Noell få nya dojjor och en kort skrittur blir det på kvällen, perfekt uppladdning inför träning på tisdag! :)

Puss och godnatt!

Av Linda Mårtensson - 19 september 2010 21:04

Nu har jag fixat filmen på mig och Cesar :) Så här kommer den!!

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards